Friday 29 March 2013

God (jobbe)påske! / Happy (Working) Easter!


Jeg stikker forbi for å ønske god påske og vise dere litt bilder fra hva jeg driver med for tiden. Jeg bruker påskeferien til å jobbe på matkunstboken siden førsteutkastet skal leveres inn veldig snart. Dette betyr at jeg bruker tiden min på følgende: 

Just stopping by to wish happy Easter and show you some bits and pieces of what I'm up to currently. I'm using the Easter holiday to work on the food art book because the first draft is due very soon. That means I'm spending my time doing the following: 


Spiser fargerike frokoster som ikke er matkunst (sjokkerende jeg vet!)... 

Eating colorful non-food arty breakfasts (shocking I know!)... 


Roter til kjøkkenet med å lage forsidebilde, nye versjoner og ny matkunst både til boken og til andre oppdrag... 


Making a mess in the kitchen doing cover shoots, remakes and some new food art things both for the book and other assignments... 


Skriver hjemme eller på hyggelige kaféer... 

Writing at home or in lovely cafés... 


Lager påskeegginspirerte negler...

Doing Easter egg inspired nails... 


Beundrer det vakre solrike været og ønsker at jeg kunne tilbringe mer tid utendørs... 

Admiring the beautiful sunny weather and wishing I could spend more time outdoors...


Tar med meg naturen inn i stedet... 

Bringing nature inside instead... 


Holder hjulene i gang ved å spise påskeegg selvsagt!  

 Keeping myself going on eating Easter eggs of course!


Ser på månen og er så glad for at jeg får denne fantastiske muligheten til å dele bildene mine med verden gjennom en bok. Krysser fingrene for at dere kommer til å like den! 

Ha en fortsatt flott påske! 

Looking at the moon and am very happy that I'm getting this fantastic possibility to share my photos with the world through a book. Crossing my fingers that you will like it! 

Have a great Easter! 

Love, 
Ida

3 comments:

  1. Vi kommer att älska din bok! :) Glad påsk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh, takk for slik en fin kommentar. God påske til deg også! :D

      Delete
  2. Amazing and inspirational!

    ReplyDelete